Koffie als communicatiemiddel
Deze keer een vroege ontwikkeling van the-Graphic-barista-koffiebekerwikkels; tijdens de Construction & Shipping Industry 2012 is een volgend moment waarop the Graphic barista wordt ingezet om te werken als extra aankleding voor een stand, smeermiddel voor relaties en ‘live’ communicatiemiddel. Cornelisse Trading zal op de beurs aanwezig zijn met zijn reserve onderdelen voor (scheeps-)motoren. Bestaande en nieuwe klanten zullen onder het genot van een (h)eerlijke koffie de relatie met Cornelisse Trading weer wat smeren. De interne mens krijgt daarbij natuurlijk ook wat ‘brandstof’ voor de eigen motor.
Bedrukte koffiebekers met wikkels voorzien van reclameboodschap
Om de koffie als smeer- en brandstofmiddel extra te benadrukken zijn er deze keer weer mooie koffiebekerwikkels ontwikkeld. In lijn met de huidige huisstijl, het bedrijf Cornelisse Trading zelf en de producten die ze aanbieden. Met een directe link, middels een QR-code, naar de website, die met de smartphone te scannen is. Om ook die communicatie vloeiend te laten verlopen.