Bereiding grafische kerstwens in eigen huis
Elk jaar is het weer kijken en zoeken naar de juiste ’tone of voice’ bij de tekst met het correcte beeld gevat in een passend grafisch ontwerp. Om weer geven met welke gedachte we het oude jaar afsluiten en het nieuwe jaar inluiden. Deze keer is de kracht van samenwerking gekozen. In beeld, tekst en ontwerp. Waardevolle koffie- en communicatieduo’s die leiden tot aantrekkelijke relatiemomenten zijn gevat in vier kwadraten. Melk mengt met koffie en vormen samen een nieuwe smaak en product. Natuurlijk moet zoiets uit de eigen ‘grafische keuken’ komen.
Met één wens meerdere doelen verwezenlijken
De wens om het bespaarde bedrag te schenken aan een goed doel is daarbij een belangrijke extra doelstelling. De besparing die optreedt door het niet fysiek versturen van de kerst- en nieuwjaarswensen is deze keer gebruikt om communicatiecollega en vriend Maarten van Alphen te sponsoren. Hij heeft zich, tijdens de TransCyprus uitdaging, (hard) fietsend ingezet voor de strijd tegen diabetes en daarmee de Bas van de Goor Foundation financieel en communicatief kunnen steunen. Check z’n verslag hiervan op www.a-for-advise.com/ikgafietsen/
Een kerstwens voor ons allemaal
Omdat de wens ons allen raakt, wens ik ons allemaal prettige feestdagen en een voorspoedig en vooral gezond jaar toe. Familie, vrienden, opdrachtgevers en relaties. Zowel zakelijk als privé. Graag tot ziens in 2015!