Het volgende communicatiemiddel • the Graphic barista website

Het volgende middel was aan de beurt; de website

De landingspage heeft er nu lang genoeg op gestaan en moet nu rap vervangen gaan worden door een volledige site voorzien van alle gemakken. De schetsen voor de site wisselen elkaar in een rap tempo af; met keuzes, opmerkingen, passende woordspellingen, citaten, vragen, etc. Aan de slag ermee, want hij moet snel komen! De site zal vooral een flexibel en communicatief frame moeten hebben om snel te kunnen laten zien wat we doen, waar en hoe we het doen, waarom we bepaalde kwaliteitskeuzes maken, waarmee we communicatiewaarde hebben verhoogd en wat de reacties zijn. Technische mogelijkheden voor het downloaden van handleidingen/flyers, offerte-/formulieren, plaatsen van externe links, etc. En vooral de gesprekken, die we hebben gehad/gaan doen, met leuke, gepassioneerde mensen.

Een plaats voor de koffieliefhebber die zich bezighoudt met zijn relatiemarketing of een marketeer die, onder het genot van een goede koffie, zijn eigen/klantrelaties wil onderhouden? Bedoeld voor de ondernemer die onderscheidend vermogen zoekt in zijn relatiemoment of de relatie die iets onderneemt om zich, een moment, te onderscheiden.

Geef een reactie