Wikkels met 25% extra verkoopboodschap • Garcia Jeans kleedt koffiebekers passend tijdens verkoopmomenten met koffiebekerwikkels

Italiaans strak kloffie maakt verbinding met sterke Italiaanse koffietraditie

Voor elke (nieuwe) opdrachtgever geldt dat er bij goed gekeken wordt naar passende oplossingen binnen de mogelijkheden. Van the Graphic barista en de klant zelf. Om de 25% sale voor kledingmerk Garcia Jeans uit Alblasserdam met haar hoofdkantoor in het Italiaanse Bologna extra kracht bij te zetten, hebben ze gekozen voor de inzet van espressokoffie op locatie voorzien van speciale spijkerstoffen koffiebekerwikkels. In en voor diverse Garcia kledingwinkels in Nederland zijn voorbijgangers en klanten in de winkel voorzien van een overheerlijke espresso’s, doppio’s, cappuccino’s, koffie’s of latte macchiato’s. Attenties met smaak, gemaakt met Attibassi Caffe uit…Bologna.

 

Zelf doen of laten maken altijd een belangrijke keuze

Bij opdrachtgevers met een eigen marketingafdeling of studio met vormgever(s) zijn natuurlijk andere wensen, eisen en mogelijkheden dan zonder. De eigen mogelijkheden bij Garcia Jeans zorgen voor een snelle en strakke vertaling van de boodschap, binnen de huisstijl, naar beeld. De salesboodschap op de bedrukte koffiebekers wordt daarbij vanzelfsprekend bepaald door het hogere (marketing-)plan en dat wordt door de ontwerpstudio verder verwerkt. In dit geval zijn de nieuwe ontwerpen met een kleine aanpassing passend gemaakt binnen het sjabloon, voor het speciale stansmes, dat is ontwikkeld voor de the Graphic baristakoffiebekerwikkels. Door de vormgeverskant van dé grafische koffiecombinatie the Graphic barista.

 

Baristawerkzaamheden in de winkel als publiekstrekker

Tijdens de koffiemomenten in de diverse winkels is duidelijk te merken waarvoor klanten bij Garcia Jeans kopen; kwaliteit met smaak. Veel consumenten laten zich de espressokoffie goed smaken terwijl ze bij de retailer door de winkel rondlopen. Om een nieuwe garderobe samen te stellen, wordt daarbij de theedrinker zeker niet vergeten en op z’n wensen bediend met een ruim assortiment van groene, zwarte en kruidentheeën uit diverse windstreken. Voor het complete beeld vormt de barista geen uitzondering en is dan ook passend gekleed met een groot spijkerstof werkschort voorzien van Garcia Jeans branding. Een mooi trio van goede smaak.

Geef een reactie