Tijdelijke samenwerking goed te vangen op een koffiebekerwikkel
Weer wat moois gemaakt, voelt net als ‘een bezegeling van’ (in dit geval een mooie samenwerking). Gevuld met (h)eerlijke koffie van Jan de Quba, gemaakt met het vakmanschap van the Graphic barista. Om de samenwerking te benadrukken tussen de verschillende bedrijven; JandeQuba en the Graphic barista. Tijdens de Fenexpo 2011 in Gorinchem, gaan de, in eigen beheer, ontwikkelde the-Graphic-barista-wikkels hun waarde laten zien. Een koffiebekerwikkel voorzien van pakkende teksten, beider logo’s en QR-code om relaties gemakkelijk naar onze website te sturen. Natuurlijk is de QR-code opgebouwd uit een url, die we kunnen volgen om te achterhalen hoeveel verkeer we genereren via de koffiebekerwikkels.
Inhoud bepaalt houdbaarheid van je communicatie
Normaal gesproken heeft een beker, ingezet als reclamemiddel, zijn attentiewaarde zolang er inhoud in zit. De spanningsboog van de inhoud bepaald de exposuretijd. Gemiddeld genomen; espresso kort, koffie/cappuccino iets langer en een latté het langste. Als de drinker zijn beker netjes weggooit, natuurlijk.