Een combinatie die versterkt • the Graphic barista biedt meer dan alleen koffie op locatie
Wie is een echte barista? ‘Iemand die een goede kop koffie kan bereiden.’ Is in de volksmond het antwoord op de vraag. Voor the Graphic barista geldt dat we daar alleen geen genoegen mee nemen. Een echte barista bereidt niet alleen een goede kop koffie, thee, espresso, cappuccino of latte macchiato op iedere locatie,...
Aandacht schenken in je eigen bedrijfspand • the Graphic barista bereidt koffie en thee op iedere locatie
Alles wat je aandacht geeft, groeit De afgelopen periode is een rare tijd geweest. Voor iedereen. De gehele wereld lag ondersteboven door het uitbreken van het wereldwijde Corona virus. Met grote gevolgen voor de directe en indirecte gezondheid. Persoonlijk en menselijk contact met anderen dan het eigen gezin was volledig uit den boze. Diverse...
Koffiebekers met communicatiewaarde • Diverse opdrachtgevers kiezen voor koffiebekerwikkels van the Graphic barista om het gebruik van koffie op locatie meerwaarde te geven
Nadenken over de toegevoegde waarde van koffie op locatie Natuurlijk zijn er diverse manieren om in gesprek te komen en zijn met diverse opdrachtgevers, bestaande en nieuwe klanten en prospects. Maar geen van allen zo doeltreffend als het gesprek in de buurt van de koffiemachine. Na die eerste vraag; hoe het gaat met iemand,...
Het nieuwe leven van een kleine Italiaanse klassieker • Gebruikte La Pavoni espressomachine krijgt een tweede leven door een nieuw uiterlijk en innerlijk
Een klassieke La Pavoni espressomachine vinden voor dubbele impact Vanaf de start van the Graphic barista denken we al na over de impact van onze producten. Of dit nou vormgeving is, dat in dienst staat van de communicatie voor een opdrachtgever. Een eerste paal, hoogste punt, open huis, bedrijfsbeurs of ander zakelijk evenement waar we, als koffiegastheer,...
Handzame borden vol met koffieleerstof • the Graphic baristaworkshops in de grafische ontwikkeling
Grafisch ontwerp borden uitleg lesstof baristaworkshops Om goed je kennis te delen, is een heldere communicatie nodig. Doordat de vraag naar de particuliere en zakelijke (horeca) trainingen en the Graphic baristakoffieworkshops nog meer stijgen, is intern gekeken naar een modulaire vorm om de lesstof aan te bieden. Modulair om tijdens koffietrainingen sommige onderdelen meer aandacht...
Verse koffie en (h)eerlijke thee tijdens jouw bruiloft • een mobiele koffiebar past goed bij een bruidstaart
Je bruiloft invullen op jouw manier Wanneer mensen de eeuwige trouw aan elkaar beloven, organiseert men veelal een bruidsfeest. Een goede aansluiting van de verschillende onderdelen op de persoonlijke wensen van het te trouwen stel zijn de afgelopen jaren nog belangrijker geworden. Mooie locaties, smakelijke partycatering, klassieke trouwauto’s, creatieve fotografen en passende bruidstaarten worden...
Keuze SCA Nederland wederom voor de logische combinatie • Bokalen voor de Nederlandse koffiekampioenen door dé grafisch koffiecombinatie gemaakt
Ontwerpen lijkt op koffie melangeren In de aanloop tot het World of Coffee event in de Rai Amsterdam zijn voorafgaand aan de Internationale koffiewedstrijden natuurlijk ook Nederlandse baristawedstrijden geweest. Bij deze nationale wedstrijden voor barista’s, koffiebranders en koffiecuppers is ook weer de wens geweest om deze verschillende deelnemers op een passende manier te voorzien van een trotsmakende...
Goed passend ontwerp kerstgroet schenkt aandacht • the Graphic barista combineert graag communicatie en koffie op locatie
Ontwerp kerstgroet voor the Graphic barista Met de agenda vol met opdrachten van klanten en relaties blijft het toch altijd weer een lekkere uitdaging. In de staart van 2017 de kerstgroet voor onszelf ontwikkelen. Dit jaar was het dan ook niet anders. Met als enige voordeel dat er in de zomer al aandacht aan...
Bedrukte bekerwikkels brengen MVO binnen handbereik • Koffie en thee op locatie met extra attentiewaarde door eigen Vesteda branding
Versgemalen koffie en heldere thee toepassen in het communicatieplan Elk bedrijf heeft een bepaald gezicht. Een gezicht dat in de vorm van een logo met huisstijl, website, etc. gebruikt wordt als herkenbaar geheel voor de klanten van het betreffende bedrijf. Zorgvuldig worden de verschillende items door de communicatieafdeling ontwikkeld en ontworpen om zo van...
Koffie op specifieke smaak • Samenwerking tussen koffieleveranciers en the Graphic barista maakt onafhankelijke oplossingen mogelijk
Verschillende opdrachtgevers vragen om een aanpassing naar koffietoepassing Door de merkonafhankelijke status van the Graphic barista is het mogelijk meer product- of toepassingsgericht te kijken naar koffievraagstukken. De toepassing van de eigen mobiele koffiebar is daarmee multifunctioneler geworden. Naast de inzet op zakelijke netwerkmomenten als ondernemersbeurzen en bedrijfsopeningen is daarmee ook de stap naar de...
Een kleine reis door de koffie • de koffieproeverij als smakelijke aankleding van een speciaal moment
Een smakelijke toevoeging aan een bedrijfsuitje Om de onderlinge banden tussen personeel en management of collega’s onderling te versterken, zijn er voor bedrijven, diverse mogelijkheden te bedenken. Een combinatie van ‘iets samen doen’ met aansluitend een bedrijfsborrel of een gezamenlijk diner is daarbij een veelgebruikte oplossing. Met een ontbijtsessie met lunch of brunch als vroege vogeloptie....
De kracht van reclame is herhaling • Tromp Group kiest tijdens IBIE2016 in Las Vegas voor the Graphic barista als gastheer
Een goede (voor-)bereiding als basis van een koffie op locatie Zeker met een opdracht als deze is een goede voorbereiding een must. Veel externe factoren zijn in dit geval van invloed op het slagen. Voorafgaand aan de IBIE 2016 beurs in Las Vegas Nevada zijn dan ook behoorlijk veel uren gespendeerd aan het uitzoeken...
De stap in koffiekwaliteit loopt naar de bakermat • Voor meer grip op de koffiebereiding the Graphic barista kiest voor een Italiaanse La Marzocco GB5
Koffiebereiding terug naar de Italiaanse basis Door goed te kijken naar de inzet van de mobiele barista en de mogelijkheden bij de bereiding op locatie van koffie en thee, is wederom de keuze gemaakt om een volgende stap te maken. De Italiaanse gastheer (=barista) staat vandaag de dag voor een hoge kwaliteit van aandacht...
Techniek en ambacht in een sterke (las-)verbinding tijdens Technishow2016 • Air Liquide Welding zet koffiebekerwikkels en een barista in op hun beursstand voor meer communicatie door een cappuccino
Grafische koffiecombinatie voor een passende actie Natuurlijk zijn we blij wanneer opdrachtgevers ons weten te vinden voor de inzet tijdens verschillende beursmomenten. Toch blijven we daar altijd kritisch ten aanzien van onze eigen bijdrage. Ook nu weer. In de aanloop van de Technishow 2016 beurs in de Jaarbeurs Utrecht gaan we deze keer...
Communicatie met koffie, thee en fris in veilige handen • Vertic Valbeveiliging kiest tijdens A+A in Dusseldorf voor de grafische koffiecombinatie op de stand
Een goed voorbeeld doet koffie volgen Iedereen weet het eigenlijk al. Wanneer er goed werk geleverd wordt, dan volgt er altijd meer werk uit. Zo ook met de inzet van de grafische koffiecombinatie door Vertic Valbeveiliging BV. Tijdens de A+A Securitybeurs in Düsseldorf Duitsland. Door de inzet van thee en koffie tijdens de ouder inloopavonden...
Een passend thema van persoonlijke aandacht op de beursstand • Tijdens IBA 2015 maakt de Tromp Group de stap naar the Graphic barista als hun beursstand gastheer voor koffie en thee
Beursstand met communicatief aanvullend en versterkend op meerdere vlakken Voor elk bedrijf is het van belang om goed te kijken naar de uitstraling naar buiten. Welke effecten hebben al mijn communicatie(-middelen) op mijn bestaande of toekomstige klanten en consumenten. Laat staan welk effect het gedrag van de werknemers heeft op dit externe beeld. Speciaal daarvoor...
Lekker komt niet altijd van ver • the Graphic barista breidt de koffiebereiding met de Kees van der Westen Mirage Duette uit
De Mirage Duette maakt de koffiebereiding op de bar weer smakelijk rijker Met enige regelmaat passen we verschillende factoren binnen het koffiemaakproces van the Graphic barista aan. Andere molens, tampers, koffie, thee, lepels en espresso- of koffiemachines. Elke keer om de bereide dranken weer een stapje rijker te maken. Qua smaak en beeld. Na de La Pavoni...
Smaakverfijning koffie begint bij de molen • the Graphic barista kiest bij verdieping in de koffie voor een Mazzer Major GOD Grind on Demand
Smaakverfijning door de optimalisatie van koffiebereiding Bij de bereiding van diverse verse koffiedranken zijn een aantal stappen van wezenlijk belang om een smakelijk kopje te kunnen maken. Een daarvan is de maling en zijn invloeden van de smaak en doorlooptijd, voor de gebruikte zetmethode. De invloed op smaak is tweeledig, omdat niet alleen de consistentie...
Wikkels met 25% extra verkoopboodschap • Garcia Jeans kleedt koffiebekers passend tijdens verkoopmomenten met koffiebekerwikkels
Italiaans strak kloffie maakt verbinding met sterke Italiaanse koffietraditie Voor elke (nieuwe) opdrachtgever geldt dat er bij goed gekeken wordt naar passende oplossingen binnen de mogelijkheden. Van the Graphic barista en de klant zelf. Om de 25% sale voor kledingmerk Garcia Jeans uit Alblasserdam met haar hoofdkantoor in het Italiaanse Bologna extra kracht bij...
Grafische kerstwens 2014 voor relaties krijgt meer diepte • the Graphic barista verwezenlijkt met de nieuwjaarswens een dubbel goed doel
Bereiding grafische kerstwens in eigen huis Elk jaar is het weer kijken en zoeken naar de juiste ’tone of voice’ bij de tekst met het correcte beeld gevat in een passend grafisch ontwerp. Om weer geven met welke gedachte we het oude jaar afsluiten en het nieuwe jaar inluiden. Deze keer is de kracht...
Kom ruiken, proeven en genieten • the Graphic barista toont tijdens ’t Ware Pakhuis Gorinchem 2014 het nut van lokale samenwerking met regionale exposure
De opdracht van UwMarketeer breidt uit naar editie twee Met het succes van de eerste editie van ’t Ware Pakhuis in het achterhoofd is de stap naar een vervolg niet zo groot. Deze keer met weer een uitbreiding van meer communicatie vanuit de grafische kant van the Graphic barista. In een vroeg stadium wordt...
Passend aangekleed op de stand • Branding compleet met een the Graphic barista balieschort voorzien van de communicatie in de huisstijl
Op elk (relatie-)moment toepasbaar Door het jaar heen worden diverse beurzen en evenementen georganiseerd. Van branchegerelateerde beurzen, beroepsinhoudelijke congressen, inhuis netwerkbijeenkomsten tot bedrijfsfeesten. Op speciale locaties, in beursgebouwen of zelfs in het (eigen) bedrijfspand. Er moeten daarbij verschillende keuzes gemaakt worden. Of, waarom, wanneer, waar en vooral ook hoe zijn belangrijke vragen om te...
Smakelijk aanvullende uitbreiding • Greiner Bio One kiest voor koffie als extra standaankleding tijdens WOTS2014
Aanvullende koffie-aankleding als extra dienst voor en door bevriende standbouwers Al vroeg in het ontwikkelproces van de nieuwe stand voor Greiner Bio One uit Alphen aan de Rijn is door standbouwer DSO voorgesteld om gebruik te maken van een extra, smakelijke aankleding. Om Greiner Bio One-cliënten en -relaties naar de stand te verleiden en...
Authentieke locatie vraagt om smakelijke koffie-invulling • Rabobank Alblasserwaard Noord en Oost kiest voor een ambachtelijke koffieproeverij tijdens relatiemoment
Invulling relatiemoment door Rabobank Alblasserwaard Noord en Oost Met enige regelmaat zoekt Rabobank Alblasserwaard Noord en Oost door de inzet van haar (bank-)relaties het contact op met haar eigen clienten. Relatiemomenten worden op speciale manier aangekleed om de band tussen de bank en haar clienten op te bouwen en te versterken. Iets dat in de...