Een eigen communicatiemiddel • de beachflag

Beachflag ontwerp voor koffie op locatie

Tussen de bedrijven door weer een presentatie-/communicatiemiddel bedacht…en uitgewerkt in ontwerp. Wanneer we ergens op een beurs/presentatie/relatiemarketingmoment staan is het natuurlijk wel belangrijk om goed op te vallen; reclame voor de klant en natuurlijk ook voor ons. Het is natuurlijk jammer als we ergens in een bedrijfshal/op een beurs, van een klant met onze balie, staan, zijn budget laat het niet toe om alles aan te kleden/te voorzien van een thema/concept en zijn eigen klanten kunnen het espressootje niet vinden. Dat is zonde. Hoe gaan we dit oplossen? Makkelijk hanteerbaar, flexibel, grafisch goed in orde met voldoende attentiewaarde. Gelijk maar weer de vingers en het brein laten werken; beachflag’s. Ze zijn er in twee soorten(zie tekening). Om de herkenning optimaal te maken natuurlijk voorzien van de zwarte espressoboontjes, logo en onderregel: grafisch ontwerp met een cappuccino.

Ik weet nog niet welke er komt en vooral welke maat, vermoedelijk 3 meter(zie schets), maar ze komen.

Geef een reactie