Complete huisstijl the Graphic barista

Combinatie van twee communicatiemiddelen

Het concept van de huisstijl bestaat natuurlijk al een tijdje en is al wat langer in gebruik, maar om mijn ideeën wat verder uit te leggen; een apart item over de huisstijl met haar concept. Het concept achter the Graphic barista vindt zijn herkomst in mijn twee grootste bezigheden(naast het gezin): grafisch ontwerp en koffie. Het is dan ook een label waar beide samenkomen. Ik wil maatwerk communicatieoplossingen voor klanten rondom een relatiemarketingmoment(van bedrijfsopening, beurs, productpresentatie en Italiaans getint feest) genereren. Onderscheidend werken in de uitnodigende communicatie vóór, de invulling tijdens en de follow-up ná. Met middelen als: uitnodigingen, (aankondigings-)advertenties, mailingen, beursontwerp, beursstand, rolbanners, flyers, leaflets, logo’s, huisstijlen, etc. Alsook de combinatie van een grafisch ontwerp/concept-saus over een eigen ‘corporate’ espressomachine.

 

Huisstijl ontwerp voor the Graphic barista

In de uitwerking van de the Graphic barista huisstijl/communicatie wordt het ‘visitekaartje’ als een sticker/label over alle uitingen geplakt. De afbeelding laat alvast wat onderdelen zien van de verder groeiende huisstijl; logo, visitekaartje, label, 220×110 envelop, flyer, wikkel, magneetsticker, inkoopfactuur, etc.

Met een logo waarbij een kopje ontworpen is met de letter ‘G'(kop en schotel) en een ‘b'(oortje). Natuurlijk wordt het geheel van koffiekleuren voorzien.

Geef een reactie