Nadenken over de toegevoegde waarde van koffie op locatie
Natuurlijk zijn er diverse manieren om in gesprek te komen en zijn met diverse opdrachtgevers, bestaande en nieuwe klanten en prospects. Maar geen van allen zo doeltreffend als het gesprek in de buurt van de koffiemachine. Na die eerste vraag; hoe het gaat met iemand, is de tweede tenslotte; wil je iets te drinken? Koffie? Een logisch gevolg dat veel bedrijven, tijdens beurzen en bedrijfsopeningen kiezen voor koffie op locatie met een communicatieve vakman achter de koffiemachine. Een verbindende barista om te zorgen dat de koffie of thee smaakt. Naar meer.
Koffiebekers met wikkels als maatschappelijk verantwoord product
Tijdens het ontstaan van the Graphic barista zijn een aantal mogelijkheden en vraagstukken goed onder de loep genomen. Om het communicatieve karakter van een gesprek te verhogen. Bij het toevoegen van zo’n communicatiemiddel, tijdens de inzet van een barista, mag het bereidingsgemak in combinatie met een hoge doorvoersnelheid geen belemmering vormen bij het bereiden van koffie en thee. Op locatie wil iedereen snel zijn of haar consumpties. Om te delen met een relatie. Speciaal daarvoor zijn drie verschillende formaten om de verschillende koffie- en theeproducten passend te serveren. In kleine aantallen specifiek per relatiemoment te produceren en daarmee kosten en afval lager te houden. Met mogelijkheden tot eigen ontwerp op elke koffiebekerwikkel. Om MVO te communiceren met een cappuccino.
Koffiebekerwikkels omvat de combinatie van grafisch ontwerp en koffie op locatie
De fysieke uitwerking en toepassing van de koffiebekerwikkels zijn een mooi voorbeeld van de grafische koffiecombinatie; the Graphic barista. Met een ontwerp grafisch passend in een groter communicatieconcept wordt de eerste stap gezet om het merk van de opdrachtgever nog meer te laten groeien. Strategisch grafisch ontwerp in dienst van het groter geheel gevat in een wikkel rondom een lekkere espresso, koffie, thee, cappuccino, latte macchiato, oid. Om na het serveren van de warme consumpties gelijk te dienen als praatstuk. Met diverse aanvullende online of offline mogelijkheden. Na consumptie kan de losse wikkel ingevuld ingeleverd, met telefoon gescand of los meegenomen worden. En de beker bij het oud papier.
Voorbeelden koffiebekerwikkels van andere opdrachtgevers.
Benieuwd hoe koffiebekerwikkels ingezet kunnen worden in jouw communicatie, tijdens jullie zakelijke event, jouw bedrijfspresentatie, het open huis op de eigen bedrijfslocatie. En zoek je daarbij ook een barista met eigen mobiele espressobar? Neem dan gerust contact op voor een smakelijk gesprek.