Standaard Take-awaybekers met passende communicatie(meer-)waarde
Normale in huisstijlkleuren bedrukte koffiebekers zijn natuurlijk mooi in te zetten voor de naamsbekendheid van je koffiebar, lunchroom en bedrijf. Het enige nadeel is en blijft de houdbaarheid van dit communicatiemiddel. Niet alleen omdat de gedrukte boodschap al ‘oud’ kan zijn, terwijl de voorraden nog niet op zijn. Ook de inhoud van de beker is er bepalend in; is tenslotte mijn koffie op, dan gaat de beker met boodschap (hopelijk) de prullenbak in. Weg communicatiemeerwaarde.
Koffiebekerwikkels Attibassi in drie smaken
Attibassi Benelux heeft gevraagd om passende koffiebekerwikkels te ontwikkelen voor meer kortlopende acties gecombineerd met zijn huidige corporate stijl. Na gebruik kan tenslotte de wikkel er af, in de tas of binnenzak en de lege beker in de papier-/prullenbak. Deze eerste serie van the Graphic baristakoffiebekerwikkels maakt duidelijk een verbinding tussen de Attibassi Benelux koffie in een glas of wit kopje gecombineerd met de mogelijke inhoud; van espresso tot latte macchiato. En de beleving die een correct bereidde koffie beoogt.
Genieten van de inhoud
Er is duidelijk gekozen om de drie meestgangbare koffiedranken te gebruiken. De espresso, een fluweelzachte Italiaanse koffietraditie! De cappuccino, een lekkere ambachtelijke koffierelatie! De latte macchiato, een smakelijke volromige koffiesensatie! Allemaal smakelijk gemaakt met Attibassi Caffe. Voor elke inhoudmogelijkheid van espresso, doppio, koffie, cappuccino, flat white, americano, latte macchiato, thee een aparte wikkel maken, zou in de praktijk niet werkbaar zijn. Praktisch en communicatief.