De bedrukte koffiebekers met wikkel • een duurzame relatie tussen klant en beker

Bedrukte koffiebekers met eigen reclameboodschap

Normaal gesproken heeft een beker, ingezet als reclamemiddel, zijn attentiewaarde zolang er inhoud in zit. De spanningsboog van de inhoud bepaald de exposuretijd. Gemiddeld genomen; espresso kort, koffie/cappuccino iets langer en een latté het langste. Als de drinker zijn beker netjes weggooit, natuurlijk. Zodra iemand hem ergens laat staan wordt het anders…

Tijdens de beurs; Nationale Staalbouwdag 2010 in Gorinchem, hebben de nieuw ontwikkelde the-Graphic-barista-koffiebekerwikkels hun waarde goed laten zien. De lege bekers verdwijnen, over het algemeen, zonder wikkel in de daarvoor bestemde vuilnisbakken en de reacties op de wikkels zijn positief. Inzetbaar, dus!

 

Koffie in uw eigen huisstijl

De nieuwe ‘visitekaartjes‘ hebben al wat uurtjes ontwikkeling in zich. Met de strategie op een maximale R.O.I., heb ik natuurlijk gekeken naar: voorbereiding en bereiding, consumeren en gebruik. De speciale wikkels werken als ware ze een strop om de kartonnen bekers, die hierdoor gemakkelijk zijn te assembleren(beker in de wikkel), ‘normaal’ zijn te vullen met espresso/cappuccino/koffie/latté/etc., niet storend werken tijdens drinken, en zodra de druk van het gewicht eraf is, gemakkelijk te demonteren. Natuurlijk vind ik het niet erg om voor mezelf reclame te maken, dus nu is het nog the Graphic barista, maar we zijn op zoek naar een nieuw gezicht voor op de wikkels! Afbeelding, logo, website, ‘mooi stukkie tekst’ en een eventueel standnummer erop en omhoog met die exposure!

Geef een reactie