Koffiepassie delen voor genietmomenten
Omdat delen van leuke momenten een groter goed is, deze keer een andere definitie gegeven aan het bekende visitekaartje. Normaal is het een kaartje, waarbij men een persoon of bedrijf kennis laat maken met jouw bedrijf. Je gegevens staan erop, zodat die persoon in contact met je kan komen. Heel een-op-een. Ditmaal een andere weg in geslagen om het middel meerwaarde te geven. Gevolg: een member-get-member-concept, waarbij de bestaande/nieuwe consumenten van de koffiebar Caffe Barista Utrecht, de mogelijkheid krijgen om iemand anders(vriend, collega of onbekende) uit te nodigen naar de koffiespeciaalzaak aan de Lange Jansstraat 2. Om (samen) een lekker koffiemoment te gaan delen.
Member-get-member; weggeven om gegevens te delen
Het kaartje bestaat uit twee delen; een deel voor jezelf en een deel om weg te geven/uit te delen. Op beide onderdelen staan de gegevens in huisstijlkleuren met een sfeervolle (koffie-)afbeelding en een qrcode, om met je smartphone direct naar de website te gaan. Zodat de ander en ook jijzelf de benodigde gegevens hebben en houden.