De frisse start compleet • Jenaplanschool Gorkum voorzien van nieuwe huisstijl

Officiële frisse schooljaarstart

Nu dat de officiële start van het schooljaar bij de Jenaplanschool Gorkum, met een (h)eerlijk koffiemoment, is gegeven, mag de verdere ontwikkeling van de huisstijl natuurlijk ook getoond worden. Aan het begin van dit kalenderjaar is al gestart met het ontwikkelen en gebruiken van een nieuwe advertentielijn, member-get-memberconcept en het inzetten van speciale her-te-gebruiken posters (zodat er minder afval wordt gemaakt, er automatisch MVO wordt toegepast, en kosten voor vervolgaankondigingen lager kunnen zijn).

De huisstijl passend kleurig en illustratief

De rest van de huisstijl, te weten het briefpapier en de enveloppen, was als volgende aan de beurt. Het gebruik van de specifieke groene Jenaplankleur en de speelse lijn met de door de kinderen getekende poppetjes wordt hierbij voortgezet. Deze laatste wordt gebruikt als strooimiddel op de enveloppen en het briefpapier. Alles steeds meer in één lijn; voor een duidelijke herkenbaarheid naar buiten toe.

Bedrukte koffiebekers met Jenaplanwikkels

De bijpassende the-Graphic-barista-koffiebekerwikkels zijn natuurlijk speciaal voor het ‘openingsmoment’ ontworpen, volledig in lijn met de huidige, nieuwe huisstijlstandaard. En in een klein aantal geproduceerd om ook hier het Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen bewust zijn werk te laten doen en de budgetten van de school goed in de gaten te houden.

Geef een reactie