De Utrechtse Ondernemersdag 2011 • Netwerkproeverij in actie

Zichtbaar bij ondernemend publiek door deelname Utrechtse Ondernemersdag

Via een interessante, leuke en nieuwe relatie in contact gekomen met Meerbusiness Utrecht. Voor de Utrechtse Ondernemersdag in de Jacobikerk te Utrecht zoeken ze, Carmen en Karen, voor het proefgedeelte een lekkere, smaakvolle aanvulling en laat ik daar nou goed in passen; dat plaatje. Dus ook nu weer alles de auto in; bonenmalers met twee verschillende melanges, koffiemachine, vers gefilterd water, suiker, lichtgewicht lepels en natuurlijk de bekers in drie maten met the-Graphic-barista-koffiebekerwikkels. En twee nieuwe stukken aankleding; kasten gevuld met de eigen melange.

 

Geen koekjes van eigen deeg

Deze keer geen eigen koekjes mee, maar nieuwe vriendin/partner banketbakker Duffy van Sweet Ima. Ook zij is natuurlijk een (h)eerlijke aanvulling van de proeverij en mag, wat mij betreft niet ontbreken. Tegen dit vakwerk voor koekjes, cupcakes, etc. kan natuurlijk geen enkele ‘kant-en-klare’ zak tegenop. Gelukkig denkt Meerbusiness Utrecht er ook zo over. Tijdens het naar binnenlopen zie ik dat ik niet de enige koffie-aanbieder ben. Gelukkig wel uniek in mijn concept; grafisch ontwerp én koffie. Terwijl ik met ‘oude’ bekende Giancarlo praat over het the Graphic barista concept, vraagt hij of ik de smaakuitdaging wil aangaan met een van hun kwaliteitsmelanges. ‘Tijdens een event één van mijn malers wisselen naar een ‘vreemde’ koffie en die goed afstellen, is dat een handig, slim idee?’, hoor ik mezelf denken. ‘Tuurlijk, met de hulp van Moniek op mijn schouder gaat het lukken!’ Zeker in combinatie met de tips and tricks van Simon Levelt zelf. Gelukkig is deze mooie, 100% arabica, biologische melange qua smaak duidelijk anders dan de andere (Peeze) melange en daardoor goed naast elkaar aan te bieden. Bedankt Giancarlo!

 

Bekertjes met passie voor succes!

In lijn met zijn eigen uitleg van de zeven stappen van succes, vul ik de bekers met passie en weet daar zelfs de gastspreker en oud-voetballer Hans van Breukelen te verleiden. ‘To TASTE! the Graphic barista‘. Alle andere koffieliefhebbers, sprekers, ondernemers, etc. worden natuurlijk ook meegenomen in pure (her-)beleving van rijke herinneringen en goede momenten door lekkere espresso’s, volle doppio’s, romige cappuccino’s, smakelijke americano’s, supervette latte’s en intieme miniproeverijen. Ingrid, Marlene, Elly, Jeroen, Dimitri, Sylvia en al de anderen; op naar jullie eigen inhuis koffierelatiemoment met grafisch ontwerp.

Geef een reactie